S.S.S

Sisteminize kurulmuş olan ems yada dbforge programını çalıştırın ve veritabanınızı tamir edin. Yine de sorununuz çözülmediyse lütfen irtibata geçiniz.
Öncelikle bilgisayarınız internete bağlanıyor mu test edin. İnternetiniz var ise işletim sisteminizi öğrenin. Eğer windows 8 ise uyumluluk sorunlarından windows xp sp 3 modunda çalıştırınız. Bu işlem işe yaramaz ise lütfen bizimle irtibata geçiniz.
Öncelikle bu sorun mail adreslerini sisteme eklerken operatörlerin yapmış oldukları hatalardan kaynaklanmaktadır. Türkçe karakterle, boşluk gibi karakterleri eklemeniz durumunda e-posta modülü bu hatayı verikce ve mail gönderimini durduracaktır. Çözümü için mail adreslerinizi düzeltiniz ve lütfen irtibata geçiniz.
Abone kartında yer alan "Hat Güvenliği" boş bırakılmış yada 0 dk olarak girilmiş olabilir bu kısıma kontrol edilmesi istenen dakikayı giriniz. Aynı abone kodu birden fazla aboneye atanmış olabilir yada aynı abonenin kartında "Part Var" işaretlenmemiş olabilir bu kısımları kontrol ediniz. Trafik List/Sinyal Tipleri altında kodu "PTT" olan sinyal tipi "Haberleşme Arıza" olarak seçilmemiş olabilir. Bu adımları gerçekleştirdiğiniz taktirde sorununuz çözülmüş olacaktır. Bu işlem sonucunda sorununuzun çözülmemesi halinde lütfen bizimle irtibata geçiniz.